Bästa klacken utsedd!

Gunnar Persson ställer frågan i intervjun på HD till Tommy Sjödin om vilken klack han anser vara den bästa.
Stackarn blir lite satt på gärdsgården men samlar mod till sig och är ärlig.
Men allvarligt talat. Han kan inte ens med den godaste vilja i världen säga att det är Brynäs klack som är den bästa, trots att han spelat för dem i många herrans år.
Det förstår man.
Inte mycket kvar att välja på om man vill samla poäng.

Grattis AIA och Röglepubliken.

Hade tänkt att se den sista träning i Ängelholm innan bortapremiären men... Jag vart nog lite trött.
Bättring på det när den nya sidan ligger uppe.

Vem gissar ni på som startkeeper i Karlstad?
Mitt tips faller nog på Torpet.
Han gjorde det väldigt bra mot Frölunda så varför inte fortsätta när det ser ut att gå väldigt bra?

Intervjun med Gath i lokaltidningen som supportrarna fick ställa frågor till ligger uppe idag.
Vad ska man säga?
Det känns skönt att tangorabatten som Ogilthorpe uttryckte det återkommer i slutspelet.
Undrar om inte jag ska köra en sådan då också.
Snygg blir jag däremot inte.

Homer Jay


Fjellsén är inte impad :D

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 09:49:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Köp mig en kaffe om du uppskattar bloggen. Klick. :D RSS 2.0