Idag smäller det!

Idag spelas den allra första matchen i årets Elitserie och det är ett ÄNTLIGEN som vill skrikas ut!
Det ska bli riktigt kul att se matchen i afton men mest längtar jag givetvis till Rögles matcher.
Och jag undrar om jag inte längtar mest till hemmamatcherna mot Luleå i år.
Både Abbotts och Gath gör sitt bästa för att elda lite lätt.
Det finns mer att läsa om dem här där även Tjärna figurer väldigt mycket.

Hade tänkt sticka och kika in på träningen idag så förhoppningsvis kommer det en rapport här i eftermiddag.

Hagman i, vad jag tror förra krislaget, Toronto gjorde ett "ganska" snyggt mål i natt för er som är intresserad av NHL. Det är värt att titta på oavsett.
Fleury fortsätter även han att verkligen ge det hela en chans.
Riktigt kul!

I väntan på nästa inlägg kan ni ju alltid sjunga med när en liten skara från AIA sjunger ut Goa Gubbar i Frölundaborg.

Homer Jay


Gronauovit
Lokalen om Kempe från igår
RLO
Roglefan
12 i eliten
Svenskafans
... och igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Köp mig en kaffe om du uppskattar bloggen. Klick. :D RSS 2.0