Namninsamling

Sidan är fortfarande lika död som Devils slutspelshopp. Förhoppningsvis kommer den ordinarie upp imorgon.

Det har startats en namninsamling där man kan skriva under att Rögles styrelse bör göra vad man kan för att hoppa av matchen eller själva hoppa av. Det får nog bli dagens ordvits. Läs mer  H Ä R .

Några notiser i förbifarten:

Grattis HV. Synd Lill-Tjärna - det blev bara en titel.

Hjalmar närmar sig Luulä. Gäsp. Vem bryr sig längre. Han kan i princip gå vart han vill. Jag bryr mig inte längre.

Man kan inte riktigt lia på Washington. De var inte bra inatt. Däremot tog bästa rödvita-laget en seger och kan avgöra i the Joe nästa match. Gitt de.

Örebro värvar hårt. Tror defintivt att de på pappret kan få ihop ett lag som kan tampas på minst playoff.plats till senvintern.

Hedlund har ringa förankring bland gemene man. Han har ingen aning om Rögles kultur. Det är väl bevisat nu?

Martin


Kommentarer
Postat av: Perry2

Örebro har i dagsläget ett bättre lag än Rögle.

2010-04-24 @ 21:24:45
Postat av: Homer Jay

Definitivt. De har ju nästan ett helt lag. :)

2010-04-24 @ 21:30:34
URL: http://www.hograsitt.se/
Postat av: Stefan Sjöberg

Gott initiativ med namnlistan, Martin! Annars kan jag bara instämma i din;"Vem bryr sig längre..."

Ingen bra känsla, tyvärr.

2010-04-24 @ 21:32:38
Postat av: Homer Jay

Stefan: Det är inte jag utan en annan av killarna på sidan som fixat den. Men ett bra initiativ oavsett.



Min känsla var dock mer för hela Hjalle-affären. Han är klar för att sticka sedan ett tag. Gå ut med klubben nu. Bara gå vidare. Låt oss slippa mer "nyheter" om Simon.



2010-04-24 @ 21:57:41
URL: http://www.hograsitt.se/
Postat av: Stefan Sjöberg

Martin: Jag förstår. Själv tycker jag bara att det varit lite väl mycket att smälta den senaste tiden. KS, degradering, spelare som lämnar, jippomatcher och gud-vet-vad...Hur ser laget ut till hösten? Har vi nå´t lag överhuvudtaget? Nästa "käftsmäll" blir väl att priset på säsongskorten ska höjas. Eller blir det en jippomatch i Curling tillsammans med Falcon Ladies?

2010-04-24 @ 22:09:08
Postat av: anders

har bengtsson enbart fått nyttt junior kontrakt eller A-lags?????

2010-04-25 @ 11:32:24
Postat av: essays

I wish you good luck and to receive everything because of this document!

2012-04-03 @ 09:08:46
URL: http://essay-writer.org/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Köp mig en kaffe om du uppskattar bloggen. Klick. :D RSS 2.0